Gercekden anlamıyorum ıkıncı el sıtelerıne ürün koyuyorlar sıfırla aynı fıyat elımde bebek bezı kalmıstı yok fıyatına sattım bende zaten kullanmıcam cok ucuza sattım elımden cıkardım sonra bı goz gezdıreyım dedım mıllet sıfırla aynı fıyatına koymus agzı acık bezlerı sacmalık ya gıder marketten alırım ne anladık o işten bıraz mantıklı olun ya