ist3455 Kızlar normal mi hala ortada diş yok kabarıklık var ama diş çıkmadı bir yaşına geldi nerdeyse
Mmeelliikkeee ist3455 13 aylık çıkardı ikisi de . 4,5 aydan beri beklemiştik. 2. De saldım artık :) ama illa çıkıyor merak etmeyin . Doktorumuz hiç dişsiz insan gördünüz mü demişti :)
oztgb Evet bi yerden sonra bizde de kalmamıştı kaşıntı ama çıkacak illaki endişelenme, oğlumda geç çıkarmıştı. hatta kızımın 10 günde 4 dişi arka arkaya çıktı
angok 1 yaşına kadar normal eğer çıkmazsa tiroid d vitamini değerlerine bakılıyor onlarda normalse genetiği bağlı
myangelson ist3455 benim oğlum 10 buçuk aylik olduktan sonra çıkarttı 20 günde 6 diş. 18 aya kadar normal sayıyor doktorlar tahliller falan düzgünse eğer.
agsss ist3455 canm benim kızımda Nisan 9 yaşına gircek yeni diş patlatti olabilir 1 yaşından sonra diş çıkma olmadimi doktora görünülur şükür bizimki alttan dişi patlattı inşaallah sizinkide yakında patlatır icinizi ferah tutun birde benim kızım erken doğdu oda geç çıkmasına geç gelismesine neden olmuş olablr
esma3222 ist3455 1 ay olmuş nerdeyse postu atalı diş ne durumda benım de kızım 10 ay 16 günlük hala diş yok gözüküyor beyazlık ama patlamadı
alyanefess Benim kızım 6 ay 25 günlükken iki dişi geldi büyüdü 7 ay 3 günlük bugun üst dişlerirde şişmiş patlamak üzere nedrn hetkez 1 yas bizim bebekte arızamı var
esma3222 ist3455 inci gibi dişleri olsun ınsallah Hadı bakalım kaldı 2 gun 11 ay doldurmamıza umarım bızımde çıkar 😅😊