Herkese iyi akşamlar
Ben mi abartıyorum bilmiyorum ama tanımadığım insanların benden izinsiz çocuğumu fiziksel olarak sevmeye kalkmasına inanılmaz sinirleniyorum.Geçen gün annemi otogara götürüyoruz.Bebeğimde 8 aylık.Annemin kucağında.20li yaşlarda bir çocuk çat diye kızımın yanaklarını sıktı.Yani noluyoruz be adam.Terslemek zorunda kaldım.Ardından geçen hafta Anıtkabir’deyiz.Kızım babasının kucağında bebek arabası arkadaşımda bende bir yazı okuyorum.Kadının biri arkadaşın yanına gitti ve eleman nerede dedi.Arkadaşta anlamadım deyince bebek bebek nerede sevecektim dedi.Ben duyuyorum ama uzaktayım.O arada arkadaş babasında deyince ben yanlarına gidene kadar kadın gitti ama arkadaşa söyledim kim o kadın bir göster merak ettim.Kendisini birde ben seveyim!Yani karşıdan gülen, laf atan, sevene asla lafım yok ama izinsiz, çat diye tanımadığınız bebeğe dokunmaya kalkmak nedir?Bilmiyorum ben mi abartıyorum acaba..Sizler böyle bir durumla karşılaştığınızda nasıl tepki veriyorsunuz hanımlar.