miniminisevgilimm Çok şükür sağlık açısında iyiler. Bugün öğrendik ki bebeğin kordonu boynuna dolanmış ve o sezeryana alınmadan önce kalp atışları kaybolmuş o yüzden apar topar sezeryana almışlar. Evet normal doğum güzel bişey ama bu kadar eziyet edilmesi çok saçma. Suyu tamamen gelmiş olmasına rağmen 48 saat boyunca doğurmasını beklediler. Sezeryana almak için illa ikisinden birine bişey olması lazım demekki