dlra01 Kızlar bebeğim 1 ay sonra 1 yaşında olacak sizce evde mi dışarda mı yapmak mantıklı ? Önerilerinizi bekliyorum 🥰
seyma0661 dlra01 imkan varsa ve kalabalıksanız mekan daha rahat ve güzel olur. Ben binamızın toplantı salonu var daire gibi Orda yapacağım zaten fazla kalabalık da olmayız. Süsleri vs kendimiz yapıcaz
hicrettt dlra01 2 hafta sonra doğum günü ama biz sade bir pastayla sadece mum üfleyeceğiz, zaten hatırlamicak o yüzden gereksiz buluyorum, onun yerine fotoğraf çekimi yapacağız, doğum için vs bişey yapmamistik yaşında yaparız hatira kalır diye 🤗
cilekli_soda dlra01 önce eşimle 1 yaşı evde kutlayacağız balonlar vs aldım. 2 gün kaldı 🥲🥲Sonrasında kendi ailemin yanına gideceğim bayramda da beraber onlarla kutlayacağız kaynanamlar uzaktalar baya. Sade küçük bir şey yapacağım ilk yaş gününde çocuklar kalabalıkta korkuyormuş genelde kimden duysam öyle diyor
momqueenn Bizimde doğum günümüze bir ay var ben evde yapacağım bizim burda dışarı mekanları gereksiz pahalı ve zaten sadece ailelerimizi davet edeceğim fazlasına gerek yok organizasyon tuttum evde kendimde birşeyler hazırlayacağım Allah nasip ederse🥰
yzx Biz biraz kalabalık bir aileyiz o yüzden dışarıda mekan tutup yapmıştık çok rahat ve güzel oldu hazır konseptlerden birisini de seçerek o işi de hallettik gayet keyifli geçti 😊
queenofrose dlra01 ben kızıma iki tarafın alesini çağırıp evde yapmıştım. Oo ne hazırlıklar. Simdidki aklım olsa yapmam. Farkına varmadigi sey için o kadar dökülmeye gerek yok ya. Şimdi 7 yaşına geldi. Şuan büyük süsler kutlamalar yapmak daha mantıklı. İlk iki yıl yapılan kutlamalar biraz bizim için oluyor. Bizim için biz yoruluyoruz 😄 şimdi ikinci kızım var. Yine dışarda yapmam. Herkesi çağırırım sanırım ama öyle büyük susleree girmem