umayy06 lütfen doktorunuza danışın aklı selim bir çok doktor böbrekler gelişmediği ve perde olduğu için ilk 6 ay su önermiyorlar lütfen sizde araştırın. Anne sütü içiyorsa içinde misss gibi su var mama içiyorsa zaten mama su ile açılıyor. Birde şuan kış ayındayız onun su ihtiyacı hissedeceği elzem durumlar hariç (sağlık vs) bir şey yok ki. Mamayı tam kıvamında hazırlandığınız sürece mama da susatmaz. Ben sadece su verebilirsin diyen 1 doktora denk geldim o da Urfa da 50 derece sıcakta olan bir hastasına söyledi. Son karar da takdir de sizin ben sizinle sadece üstüne çok araştırma yaptığım bir bilgi paylaşmak istedim ♥️