symstf ebrusafura benimki ya işaret parmağını burnuma sokmaya çalışıyor ya da ağzıma. Saçımı çekiyor ya da karnımı açınca şap şap karnıma vuruyor 😂
eannesi ebrusafura 2.5 aylık beneğim kucağımda mutlaka yakama falan tutunması gerek artık yavaş yavaş kucaktan yanında uyumaya geçirmeye çalışıyorum yine bir yerime tutunuyor öyle güvende hissediyor belli tutamazsa sinirleniyor ballı lokumum
tyugsug Nikita Holpaya zıplaya uyuturum bende 7. Aya giricez azaldı biraz biraz akşam krizleri ne zaman sallamadan uyurlar 2 yaşı geçer mi
Nikita tyugsug canım benim bir zıplatma seansında nefesim kesilmişti. Bebeğimi yatağa bırakmak zorunda kaldım. Baktım uyuyor. Ondan sonra hep yanında yattım öyle uyumaya alıştı.
ebruli17_ Bizde ilk başta emzik tutmamıştı sonradan aldı bende tutsun diye hep tutardım elimle ağzında öyle alıştı ve elimi ağzında tutmadan uyuyamıyo ama uyuyana kadar belim kırılıyo bazen keşke emziği vermeseydim diyorum şuan 20 aylık 🤦🏻
yagizmomyy25 ebrusafura oğlum 5 aylık hala kundaklı uyuyoruz maalesef bıraktırmayı çok istiyorum ama bu sefer kundaksız eli kolu durmuyor
cananbulbul yagizmomyy25 dönmeye basladıysa çok tehlikeli bu durum benim bebeğime de yapıyorduk 4 aylıktı dönmeye başlamıştı artık bir gün kundak yapıp yatağa koydum başında uyuması beklerken bi anda yüzüstü döndü kundakla beraber, Allah’tan yanındaydım yoksa kurtaramazdı belki de kendini
Ozlemas2020 ebrusafura oğlum 5 yaşında yanında yatmadan karnıma dokunmadan uyuyamazdı 🤣yaklaşık 2 aydır uyku saati geldi diyorum yatağında 15 dk kadar uyuyo çok şükür 6 aylık kızımda ya kucakta ya da memede uyuya kalıyor 🙃
MommyNest ebrusafura benim kopyam ben nasıl yatıyorsam oda öyle yatıyor başta inanmadım eşim fotoğraf çekmiş 🤣