_Hera balbebekannesi913_ yorulmussun ritim bozukluğu olmuş olabilir, Allah korusun kötü düşünme. Panik atak yaşarken bende de aynı şekilde oluyordu. Stres, yorulma, uykusuzluk hepsi etkileyebilir
sebur mtbrnsrdm kafada bitiyor iş. Panik atak geleceği zaman nabzımın yükseldiğini anlıyorum başka şeylere odaklanıyorum etrafimdaki şeyleri adlandırıp inceliyorum. Yani kendime odaklanmiyorum o an hemen geçiyor. Sonucunda geçeceğini zaten biliyorum boşuna stres yapmamam gerektiğini anlatıyorum kendime. Ben böyle böyle yendim. Kesinlikle kafada bitiyor çoğu kişi böyle yendigine şahit oldum. Hem doktorda bana bu tekniği önermişti. Çünkü bir gün ben 190 nabız ile hastaneye gittim hayatimdaki en korkunç an dı o korku bana yetti. Cok şükür birdaha yaşamadım. Birde stresten cokk uzak durmaya başladım
mommyshark1567 gmzshn Benimki biraz fazla gevşekmiş 🤭 O yüzden arada bir iki atım fazla oluyormuş. Çok geçmiş olsun size de ❤️🩹
mommyshark1567 balbebekannesi913_ Umarım ve muhtemelen bir şey yoktur ama kalp olunca ihmal etmemek en iyisi. Sadece tedbir 🥰
mtbrnsrdm sebur ben de psikologa gittim bu teknikle baya azalttim ama sizi de arada yokluyor demek ki. Benim korkum göğüs ağrısi olunca başlıyor kalp krizi korkusu yaşıyorum ya da sagligimdan endiseleniyorum. Ne yapabilirim
sebur balbebekannesi913_ vitamin eksikliği de yapıyor . D vitamini eksikliği çok kötü yapıyor insanı. Ben takviye almıştım duzelmistim
sebur mtbrnsrdm inanın kalp ağrısı sıkışma bencede oluyordu batma şeklinde oluyordu hemen peşinden nazım fırlıyordu. Cok şükür artık yok. Ben birseye üzülünce stres yapın ca tekrar ediyor panik atak ama dediğim gibi çok şükür yok şuan. Korku ile yaşamaktansa bi gidin doktora yapılan tetkikler kolay zaten. Ben kac kere gittim sonra kafam rahatladi
mtbrnsrdm sebur ekg eko akciger röntgeni kan tahlili yaptırdım normal diyolar ama yine de içimden o korkuyu atamiyorum. Size de bunlar mi yapildi. Ben babami kalp krizi ile kaybettim 52 yasında ve hicbirseyi yoktu. O yüzden panik atak başladı. Şimdi dhaa iyiyim cok şükür ama kafamdan atamiyorum ya bisey olursa ya damarlarim tikaliysa fikrini
sebur mtbrnsrdm evet yapildi🥲 sizin korkunuz daha farklıymış babanızdan ötürü Allah rahmet eylesin 🙏 ama kendinizce yenmeye çalışın size büyük zarar çok yorucu birsey bu panik atak 🙏
mommyshark1567 gmzshn Evet tatlım, doğumdan 6 ay sonra, 1 yıl sonra ve yaşlanınca sen daha sık kontrol edeceğiz dedi doktor.. 🤭 Daha üç ay geçti. Doğum esnasında son aşamada kalbim patlayacak sandım 😬 Bakalım kapaklar yerinde mi hala o ıkınmaya 😂🤭
Mugerrr gmzshn aaa benim değerlerim çok düşük o zaman. Bende de arada çarpıntı oluyordu . Muktibitamin kullandım biraz azaldı.