rabia_c 2 aylıkken , meme reddimiz başladı canım malesef . Şuan 5 ay 8 günlüğüz hâlâ meme almıyor … 2 ay çok güzel kilo almıştı , emmediği için kilo alımımız düştü . 4 aya kadar emzirmeye çalıştım uykusunda emzirdim . Başka türlü almıyordu, 2 ay çok az kilo aldık bu yüzden . Baktım olacak gibi değil, mamaya başladım. Keşke öncesinde verseydim dedim , çünkü en iyi kilo aldıkları zaman 5 ay civarı . Sonra yavaşlıyor
Eğer ki , emzirme desteği alabilirsen al . Alamazsan da doktorunla görüş , ne gerekiyorsa yap canım . Canını sıkma , meme yoksa mama var . Stres yaptıkça daha kötü oluyor her şey.