Betelgeuse_ eşya önemli değil zaten ister sizin olsun ister yapay zeka bn arke rengine yorum yapmışım ,yapmaz olaydım.sormayin o zaman onca renk arasında ikisine dustuyseniz ikisinden de seçebilirsiniz. Burdaki kisilerin fikri sizi etkilememeli. Herkes ikiside hoş değil ,çok kötü dese napacaktiniz
Hadi onu geçtim bir kere yazmışım ,yazdım noldu yani bir yorum fazla okudunuz zor mu oldu. Okur işinize yaramadi gecersiniz. Yaptırın bı beş yıl sonra inşallah pişman olmazsınız. Ki olsanizda beni ilgilendirmez daha yorum yapamicam. Koyu seviyorum diyip köyü kötü yorumu okuyunca koyudan soğudum diyorsunuz. Demek ki fikriniz değişebiliyor başka tonda bakabilirsiniz belki ,o zaman yazmasaydiniz gerek yoktu zahmet olmuş diyeceginize ,teşekkür ederim ama mutlaka ikisinden birini tercih edeceğim de diyebilirsiniz. Ne anlatsam anlamayacaksimiz hitabiniz hoş değil. Ki aynı hataya devam edip savunuyorsunuz sabaha kadar yazsam da anlamayacaksınız dediğimi. Boşuna yazıyorum gercekten