Benim oğlum da kakasından korkuyordu tuvalete yapmıyordu ve ağlıyordu bende kabız olmasın diye bez bağlıyordum. Mesela kakam geldi bez bağlayalım diyordu bağlıyordum yapıyordu geri çıkarıyordum. Aklı karışır bilmem ne dediler de hiç de karışmadı 2 hafta felan öyle yaptı sonra bi gün kendi gitti tuvalete yaptı bende aaa sen büyüdün artık dedim çok hoşuna gitti ben büyüdüm dedi dedi yaptı bezi de unuttu gitti. Geçiş aşaması gibi düşün bence aklı karışmaz diyosan böyle yapabilirsin