Arkadaşlar önerilerinize ihtiyacım var. Bebeğim 24 aylık. 12.500 gr 6 numara bez kullanıyorum. Gece boyu yüz üstü yattığı için hangi bezi kullanırsam kullanayım sızma yapıyor. Gece 2-3 kez bez değiştirmek zorunda kalıyorum. Tabi kıyafet çarşaf dahil. Ben bıktım artık bu durumdan sürekli çamaşır yıkıyorum. Ne yapabilirim? Yaşayan var mı?