Prensinannesii06 [silindi] benim ki de öyle biberonla alışınca mama sanıyor heralde lıkır lıkır içiyor 😀 doktora sordum içsin şuan emekleme yürüme dış çıkarma derken zaten sıvı kaybediyor dedi ama açken verme o zaman yemek yemez zayıflar dedi🙂
Ebrs [silindi] 9 ay 16 günlük oglum, 30 cc içer hatta gunluk bazen daha fazla bile icmek ister. Su içtiğimi gördüğü an aglar bana da içir diye😂
Oglunasikbiranne08 [silindi] aynen cnm az bile içiyor. Ben bile diyorum az mı içiyor acaba diye 😀 suyun zararı yok cnm içsin bir şey olmaz
[silindi] [silindi] Sürahiyle içemez nasıl olsa suyun zararı olmaz. Daha güzel sindirimini kolaylaştırır kabız olmaz önümüz yaz su içmesi gerekecek zaten. Elleşme içsin çocuk 😂