yenianne1234 çişini rahat yapamıyordu kendini çok sıkıyordu, bezini açtığımızda yapıyordu. 43. Gününde yaptırdık sünnet, sünnet olduktan sonra çok ağladı, eve geldik ilk çişini yaptı zorlanmadı 2. Çişinde çok ağladı baya ağladı bi 10 saat kadar huzursuzdu olay ilk ve 2. Çişi yapmak, gerisi kolay, o zaman pişman olmuştum yaptırdım diye ama şimdi iyiki yaptırdım aklımdan da çıkmış oldu bide bebek hareketlenmeden yapılması gerekiyor diye düşünüyorum