eslem2396 Bebeğim şu an 2.5 aylık bayramda 3 aylık olacak. Nasıl bir şey alsam bilemedim. Elbise görünmez kucağımızda hep toplanır diye istemiyorum ama ne alsam da bilemedim. Siz aldınız mı fotoğraflı öneriler varsa çok sevinirim.
rumisssa eslem2396 çok tatlı tulumlar var süslü kızıma geçen sene tulum almıştım dört aylıktı ramazan bayraminda
CuteBadesMama eslem2396 bebek elbiselerinin altında genelde zıbın gibi çıtçıtlı uzantı oluyor. Onun dışında tulum veya salopet alabilirsiniz.
metemom_ eslem2396 slopet alabilirsiniz bebeklerde hem kullanışlı hem şık oluyor rahat bir kumaş seçerseniz sizde rahat edersiniz