Merhaba. Bebğim 3 aylık oldu halen ağzıdan burundan kusuyor birden. Fışkırır gibi . Gaviscon infant kullanıyoruz. Azalsada yinede kusmalarımız var. Sütüm bu aralar çok azaldı. Mama yı her ihtimale karşı almayı düşünüyorum. Hangi mama daha iyi gelir bu bebişlere?