vecihi ben de almayı düşünüyorum bim e gelmiş 2000₺ ye. Yani çok bir beklentim yok ağda yapmak yerine bunu kullanırım diye düşünerek almak istiyorum. Ağda gibi bir süre de bile çıksa benim için yeterli. Ciltte yanma falan olmadı demi. Bir de uzun ömürlü kullanım sunacağını düşünüyor musunuz?