symstf ben benim çocuklara a101e bölmeli melamin tabak gelmişti onlardan almıştım, o zaman tek çocuğum vardı ve henüz 3-4 aylık falandı 2 tane almıştım o tabaklardan. Şu an büyük 3.5 küçük 2.yaşında ve hâlâ kullanıyorlar. Çatal kaşık da eltim almıştı ek gıdaya başladığımız zaman ama nerden aldı bilmiyorum ben almamıştım o yüzden.