Kızlar selamlar🐣
Doğum sonrası genel kan tahlilleri vs için hangi bölüme gittiniz. Gereken takviyeleri almak için hangisi mantıklı olur bilemedim.
6 ay oldu doğum yapalı regl olamadım hala birde normal midir bunun için kadın doğuma gitmeye gerek var mı
Bilgili arkadaşlarıma sorarım şimdiden teşekkürler 🙏 🤩