3boysmom siveno kullaniyordum dogdugu gunden beri simdi duru granul sabun , sampuan unibaby ve mustela kullaniyordum simdi dalin atopik sampuan . Ek gida temkinli gidiyorum .
Birde ben farkettimki kizim stres oldugunda kizariklari artiyor . Alerji doktoruna gitmedim kendi doktoru teshis koymustu . Cildi cok kuru gunde 2 kere nemlendiriyorum sabah uyandiginda ve gece yatmadan . Birde banyosundan sonra .
Gecenlerde soguk alginligi gecirdi ozamanda kizardi hafif , vuct tepkime verdi benim gorusum . Cunki ek gida farkli birsey vermemistim .
Doktorum ek gidadan olabilir , sampuanindan deterjanindan olabilir , toza bile karsi hassasiyeti olabilir demisti .