ikizlerim 4.aylıklar. yaklaşık bir ay önce başladı kızarıklıklar sonra kuruluk olarak devam etti. cocuk doktorumuz, sağlık ocağındaki doktor normal dedi ama o kadar ağlıyolardı ki en son cildiyeye gittik. 2 doktora gösterdim ikiside atopik olarak söylediler ergenliğe kadar sürer dediler. mustela kreme başladık evet yatıştırıyor ama anlık yani. bazen saat başı sürüyorum. 2 saatte bir sürmezsem zaten kabarmaya başlıyor. siz neler yaptınız bu süreçte? şampuanları sebamed, doktorumuz markasını değiştirmeme gerek olmadığını söyledi. anne sütü alıyorlar ama gün içinde mama takviyesi yapıyorum, golden goat kullanıyoruz o mama alerji yapmaz dediler. şimdi tekrar cocuk doktorumuza randevu aldım aylık kontrolü için, sizce alerji bölümünede göstermeli miyim? yoksa atopik ciltlere herhangi bir müdahaleleri olmuyor mu? bilgisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim, gerçekten zor durumdayım 2si aynı anda ağlamaya başlayınca çok üzülüyorum ve çıldırmak üzereyim çaresizlikten. 😔