Şimdi fitre parasını eşim yengesine vermek istedi bende verme durumu kötü olan çok kişi var dedim onlardan birine veririz dedim hata bir abla var yetimleri faturaları falan paylaşır soyleidm onlara veririz dedim tamam dedi
Kaynanam onlar abisinin karısına vermiş eşime demiş oda vermiş yengesine işte bende düşmüyor dedim
Dayısı vefat etmiş düşüyor diyorlar
Kocası ölmüş tamam yetim çocukları var ama 3 oğlu şuan çalışıyor asgari ücretin kat kat üstü alıyorlar küçüğü 90 /100 bin alıyor büyükleri daha fazla alıyor otel turist işleri yapiyorlar üst kademede çalışıyorlar
Kendi kızı markete çalışır kadın devleten maaş alır dul ve yetim diye
Vede evleri var yeni almişlar
Şimdi düşüyor mudur