Merhaba kızlar ben mersinde yaşıyorum doğalgazlı evde kış ayında 1 tog giydiriyordum atlet üstüne ama artık sıcaklanıyor giymiyor 7 aylık pijama battaniye ile yatırınca da döndüğü hareket ettiği için panik oluyorum kaç tog almam lazım bilemedim böyle bir durum yaşadıysanız cevap verirseniz sevinirim ( tulumu ebebekten almıştım 1tog)