tugbadurmuss1 doğduğundan beri sürekli ateş karın ağrısı oluyor ayda 3 kere bile acile gidiyorduk crp yüksekliği enfeksiyon vs. İdrar yolu enfeksiyonu da oluyordu ayak geçirirken tabi biz fmf olduğunu bilmiyoruz doktor bazı nefrolojıye gönderdı orada 1 yıl koruyucu antibiyotik kullandık idrar yolu enfeksiyonu için sıreklı kontrollere gittik falan 1 yıl sonunda kızım bacak ağrısı oldu ve sürekli gece ağlayarak uyanıyordum bacaklarım titriyor derdi ağrıyordu demek ki sonra yürümemeye başladı bi anda yere düşüp ağlıyordu acıyo dıye o zaman ben şüphelendim doğum haritasına baktırdım tabi bişey söylemedim bakan kişiye o bana romatizmal bi rahatsızlığı olabilir dedi coxuk doktoruna götürdüm şikayetleri anlatınca romotolojiye yönlendirdi orada genetik teste cıktı ama inanın öyle şeylerden şüphelendiler öyle testler yapıldı ki ilaçlı filmler garip makaınalarda onkolojilerde vs yani en kötüsü belirsizlik Rabbim kimseye yaşatmasın