eze33 tabiki doktorunuz öyle dediyse doğrudur benim bebekler aşırı istekliydi yani kafayı tutamadan sofraya suöanıyorlardı doktorumuz bu nedenle erken başlattı biz 4.5 aylık başlamıştık o yüzden şuan herşey yiyor durumdalar alışıyorlar bazen 1 kaşık bazen bi kase ama düzene giriyor kahvaltı mutlaka istiyorlar alışınca bide bilendir yerine çatalla ezmeyi yapın bence bilendir doktorlar çok istemiyor