Merhaba. Dün 4 aylik oldu bir oğlum var. 3 aylikken basladi agiz sulanmalari. Bugun de cok huysuz emmek istemiyoo uykusu var uyumak istemiuio eller zaten surekli agizda. Baktim agzina alttan iki tane kabarmis beyazlasmis rengi 🤭 Dis cikariyoo Napcm tecrubeli anneler yardim istiyorum. Dis jeli vs diyolar ama hangisi kullansak iyi gelir yada kullanmalimiyiz . Dis kasiyiciyi buz dolabina koydum sogusun onu deniycem. Bu sureci nasil gecirmeliyim Lutfen fikir verirmisiniz. Birde bu disler ne zaman patlar yaniii cokk uzun bir sure mi yardimci olursaniz sevinurimm ❤