Doğduğundan beri gazlı bir bebek zaten, ama artık çok yıprandım denemediğimiz yol kalmadı. Pilates topu, hamak, arabada gezdirme, hava aldırma, sıcak banyo, bebek spası, sallanan beşik ana kucağı yani daha hatırlayamadığım birçok yöntem denedik ama bu çocuk UYUMUYOR saatlerce 7-8 saat uyanık kalabiliyor uyusa da ennn fazla yarım saat uyuyor iki ayda o kadar yıprandım ve yoruldum ki anlatamam. Gazdan uyumadığı zamanları anlayabiliyorum ama gazı yokken de uyumuyor. Sadece anne sütüyle besleniyor ve yarım saatte bir emmek istiyor acaba mamayla desteklesem tam doyup uyur mu artık sütüm yetmiyor çünkü.