Kızlar 2,5 yaşında kızımın tepesinde ufak bir açıklık gördüm babasında da olmuştu daha önce onunkine benziyor büyük ihtimal saç kıran ama küçücük çocukta neden olur ki saç kıran sizlerde oldu mı ciddi bir hastalık belirtisi değildir dimi. Pazartesi hemen sabahtan doktora götüreceğim ama içim içimi yedi