cikolatatatlisi Kafa travması, kırığı benim en korktuğum şey maalesef çevremde iki kötü örnek var.
Ben hep beşiğinde yatırdım, tutunup kalkmaya başlayınca park yatak kullandım. 1,5 yaşında da montesöriye geçtik. Ama türk usulü almadım😅 Yerle bir en alçağını aldım, düşse bile bir şey olmayacak şekilde.
Yatağıma hiç koymadım. Çok erken emekledi, emeklemeye başlar başlamaz da hafif güvenlik kasklarından kullandım. Kafasını bir kez bile çarpmadan büyüdü😁