Bebeğim 2 ay 7 günlük yaklaşık 17 gündür burun tıkanıklığı var 3 kere doktora gittik ciğerlerinde bişey yok sık sık burnunu temizle tüylü battaniyeleri kaldır dedi hepsini yaptım nebülizatörle serum veriyorum soğuk buhar veriyorum serum flakonlarından sıkıyorum gün içinde ve her seferinde aspiratörle temizliyorum temizlesem de temizlemesemde genişlerde hırıltı devam edıyor bu durumda ne yapmam gerekiyor bu durumu yaşayan anneler siz ne yaptınız