mirzacihan Kızlar normalde pazartesi lohusa polikliniğine randevum vardı dikişleri aldırmak için ama gidemicem yarın acile gitsem dikişleri alırlar mı
annevebebegiii__ mirzacihan ben acilde pansuman yapılan yerde aldırdım kendim de alabilirdim ama istemedim
mirzacihan hunilimomy iki ucunda ipler var içten dikişmiş kesip çekiyolarmış🥺ilk doğumumda yapıştırmaydı
mirzacihan [silindi] varmış valla şehir hastanesinde doğum yaptım ilkin de yapıştırmaydı bunda iki ucunda var ip kesip çekiyolarmış