Daha 2026′ya gireli 3 ay oldu. Yalnızca 3 ayda 70 kadının hayatına son verildi. Kim bilir daha bilmediğimiz, üstü örtülen kaç kadınımız var. Yolda yürürken arkama bakmaktan, yanımda yürüyen herkesten kuşku duymaktan ve bir gün bir yerde biri tarafından öldürülmekten korkuyorum, korkuyoruz. Bazen sadece yabancıdan gelmez, en güvendiklerimiz katilimiz olur. Buradan da çok fazla tanık oluyorum. Ne olur şiddet görüyorsanız çocuğunuz için kalmayın. Ne olur son konuşma, buluşma diye çağırılırsanız gitmeyin. Ne olur bir kere oldu bir daha olmaz demeyin. Şiddet görmüş bir kadın olarak yazıyorum çok şans verdim düzelmiyorlar.Sustuğunuz bir tokat bir gün boğazınızda bıçak oluyor. Çocuğum yüzünden değil, çocuğum için diyin. Hepimiz çok kıymetliyiz. Gözlerim dolu dolu yazıyorum. Ve erkek annesi olarak söylemek istiyorum ne olur özellikle kız çocuklarınızı kendini savunmayı öğrenebilmeleri için gerekli sporlara, kurslara gönderin. Katledilen kadınlarımıza bir çiçek bu dünyada veremedik o hakkı bizden aldılar, bizim onlara verebileceğimiz tek çiçek dua artık. Postumu okuyan herkesin birer fatiha okumasını istiyorum. Hepinizi seviyorum. Her daim güzel insanlarla karşılaşın.
KADINLAR GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN.
KATLEDİLMEMEK DİLEĞİYLE.💖