tugbaaras bende kısa zaman önce yaşadım, genel cerrahiye bile gittm ağlaya ağlaya. Herkesin dediği tek şey emzirceksin arada sağım yapıcaksın. Elle sağdım birqz sertliğini aldım öyle verdim bebeğime. Bazen işe yaradı bazen yaramadı. Hala daha hızlı gelince itkliyor beni ayakta gezdirerek vermeye çalışıyorum, dediğin gibi makas yapıyorum, yan yatırarak veriyorum. Birde genelde uykuya geçişlerde veriyorumki ittirip bırakmasın.Bir kaç kere daha çekince daha kolay oluyor onun içinde.