kbra1233 Kızlar çok kararsız kaldım sizede danışmak istiyorum thermomix çok pahalı ve aidıktan bir süre sonra abonelik ücreti falan varmış bende başka muadillerine bakıyorum aklım Beko’nun thermoexpert kafama yattı sizce ne yapmalıyım