Singlemom Yeni serisini kullanan var mı.doğdundan beri prima aktif bebek kullanıyoruz.hiç denemedim başka bez nasıl dır.watsons sitesinde 10 lira tanıtım fiyatı Merak ettim
Serrzeyy Yengem yegenime almisti hic memnun kalmamisti cok ince diyodu dun bende markette gordum10 tl deneme fiyati die almadim
ndaras Bende kullanmıştım bi kaç ay önce sleepy kullandıysanız aynı onun ayarında. Maalesef bir prima değil fakat fiyatına göre kalitesi iyi. Ben aldığımda 28₺’ydi. Prima kullananlar memnun kalmayabilir. Ama şuan tanıtım fiyatı çok iyi 👍🏻
Singlemom ndaras teşekkür ederim deneyip görelim bakalım aman pişik mantar yapmasında ondan korkuyorum
Aslikerem Bende kullaniorum.3bucuk aylık kızım var hep Prima kullanıyordum sleepy kullanım dedim pişik yaptı.sonra Evy baby aldım hiç pisikyapmadi çok memnunum😚