Kızlar son zamanlarsa psikolojim çok bozuk . Çocuklarıma bile iyi bakamıyorum. Diş etlerimde çekilme oldu ve diişlerim ağrımaya başladı. Diş teli kullandım 5 sene ve iki doğum yaptım diş telleriyle. Kaç gündür araştırıp araştırıp ağlıyorum. Bütün dişlerim dökülürse damak kullanmak zorunda kalırsam diye. Bazende diyorum buna da şükür sağlığım yerinde çocuklarım yanımda. Ama çoğunlukla karamsarım hayattan hiç zevk almıyorum. Sanki ölü gibiyim. Eşim asker ailelerimizden uzaktayız. Yalnız hissediyorum kendimi. Salı günü doktora gittim dudağımda uçuk olduğu için temizlik yapmadı . Uçuk geçerse pazartesi tekrar gidecem temizlik yapıp diş eti uzmanına yönlendirecek. Daha kötü olacak herşey diye çok korkuyorum. Bu duygulardan nasıl kurtulabilirim nolur yardım edin.