irem2711 Bebeğim 7.5 aylık reflüsü var ilaçta kullandık çok az faydasını gördük . Bu ay gece uykusuna geçerken emerek uyuyor ve dalar Dalmaz yüzüstü dönüyor daha yeni süt içtiği için endişeleniyorum sizler de de böyle durumlar oluyor mu ne yapmalıyım ?
parliko11 irem2711 15 20 dakika dik tutup ondan sonra yatırırsanız daha iyi olur bizimki yan yatıyor sanırım ağza gelme öyle daha az oluyor o yüzden o pozisyonu tercih ediyor