Bebm oğlum 2 gün snra 2 aylık olucak sütüm yetmediğinden mama+meme şeklinde ilerliyoruz aptamil aldım içmedi zorla içirdim günde 2 kez 1 ölcek snra sma gectim gayet güzel kilo aldı ama alerji gbi bişi olunca mamadanda olablr dedi dr eski mamaya gec yada sütünden bişi geçmiştir dedi her ihtimal eski mamaya döndüm ama kilo alımı durdu gbi ne yapayım tekrar sma gecsemmi şimdi de yine alerji gbi bişey oldu anlamadım