HELELEKADIN bizimkide aynı hatta bazen eşimle kahve içiçeğim zaman yakınımda oturan kuzenimi çağırıyorum, uyanırss sen bak diye, biz eşimle balkona çıkıyoruz kahve sigara sohbet muhabbet bi bakıyorum bizim ki hala uyuyor😂 kimse olmadığı günlerde de kahve fincanını elime aldığım gibi uyanıyor