26 aylık kızım var ama pek sosyal değil kreşe gidiyor öğretmeni arkadaşlarına sürekli sarıldığını vs söylüyor ama baskın ve temkinli diyor. Parka oyun alanlarına götürüyorum yanına biri yaklaştığında kızıyor kıyaslama yapmak istemiyorum ama kendinden küçük çocuklar bile cıvıl cıvıl hemen arkadaş buluyor ben de ileride asosyal olmasından korkuyorum sizce ileride biraz açılır mı ilk anneliğim