Merhaba kızlar. Bebeğim bugün 17 günlük doğduğunda 5 gün yogunbakımda kaldı, sonrasında göğüslerim çok sertti bebeğim emmedi. Sağıp biberonla veriyorum ve bu şekilde çok zor oluyor. Silikon Göğüs ucu aldım lansinoh onu da bir kaç gündür uyanık olduğunda( uykuluyken asla tutmuyor) tutuyor 5 10 dk çekiyor bırakıyor. Sanki süt gelmiyor onun içine boşa çekiyormuş gibi hissediyorum. Sonra ağlıyor zaten. Lütfen fikri olan var mı göğüs ucu mu alayım başka marka mememi tutana kadar en azından sağmaktan kurtulmak istiyorum. Ve böyle giderse hiç emmeyecek çok korkuyorum