pbc Bebeğim anne sütü ile besleniyor.Kızlar 25 günlükken Fototerapi aldık 19 dan 8 e düştü ama geçmedi hala bugün kan aldılar 10.46. Nasıl geçecek böyle olup geçen var mı,? Tüm tetkikler yapıldı bir şey çıkmadı çok şükür ama gecmıyor
tugbaatuna pbc anne sütü sarılığı uzamış sarılık olarak geçiyor zamanla azalacak genelde 3 ayda bitiyormuş bazen 4 ayı bulabiliyor tetkikler yapıldıysa herhangi bir problem yoktur merak etmeyin
tugbaatuna pbc benim oğlumda aynı şekilde 22 ile hastaneye yatmıştık 14 ile taburcu olduk şu an 2.5 aylık en son 6 ya düşmüştü doktor 3 ayda bitecek gibi duruyor demişti
meryem_ag Benimkinde de var hatta ilk haftalarda hiç yoktu 45 günlükken 13 çıktı anne sütü sarılığı var dendi sonraki hafta 11 oldu 2.5 3 aya geçer dedi doktor baya iyi şuan ciltten en son gidiyor zaten merak etmeyin
bukettttt12 Benim bebeğim tam 2 aylık hala sarılıkla mücadele ediyoruz her hafta kan veriyoruz o kadar zor ki ( Allah başka dert vermesin) başka sağlık sorunlarımız da var maalesef lütfen dus edin oğluma :( inşallah Sizinde düşer bende yarın sarılık değerine tekrar baktıracağım çok korkuyorum en son 13 tü
nazligiz Benim bebeğimde uzamış sarılık olmuştu korkmayın hiçbir şey olmaz bol bol emzirin uyanmasını ağlamasını beklemeyin özellikle gece sürekli kalkıp emzirin birde biraz saçma gelebilir size ama büyüklerim sarılık suyu sevmez fazla yıkama dediler bende az yıkadım 3. Ayın sonunda geçti sarılığımız ama sürekli emzirdim bol bom çişiyle atacaktır :)