twinmom5450 14 aylıkken başladı 1 hafta oryantasyon yaptık. Direkt sınıfa almadı öğretmeni kalabalıktan korkar diye, ayrı bir odada benim gözetimimde ilk etapta öğretmeniyle tanışıp oyunlar oynadılar, 2. Gün biraz daha uzattık, 3.gün biraz daha.. 5.gün ben tamamen çekildim ve uykuya arkadaşlarıyla beraber gitti. Aylardır kreşe gidiyor ama hala bazen kapıda ağlamalar olabiliyor. Bakıcıya vermektense kreşi tercih ederim ama güvenilir bir kreş olması önemli sizin güvenmediğiniz öğretmene çocuklarınız da güvenmez. Umarım güzel geçer 🌸