Kızımın doktor kontrolü vardı bugün 21 günlük 2600 gram doğdu bugün 3070gram çıktı kıyafetleriyle ama ve sarılığı hala devam ediyor dedi reflü var gaz sancısndan dün gece sadece 1 saat uyuyabildik karnı gaz dolu ultrason çektik .. sürekli kusması var gaz baskı yapıyor dediler … sizce kilosu iyi mi 😔gaza reflüye çözümüm yok bari kilosunda işe yarayayım 😔