mystery34 Arkadaşlar 2 ay 20 günlük kızım var. Yaklaşık 1 aydır motilium kullanıyorum fakat ara ara bazen bıraktım. Ama ara ara kusmalar devam eskisi kadar yoğun olmasa da. Sizler motilium u ne kadar kullandınız ? Çok ilaç vermek istemiyorum.