AselBebekveAnnesi kızım dun 4 yaş aşısını oldu her iki kolundan birer tane bi tarafındaki şişmiş sertleşmiş ve etrafı böyle kızarmış normal mi hafta sonu olduğu için sağlık ocağına götürüp soramıyorum da
arasardaannesi AselBebekveAnnesi bizdede sertlik olmuştu biraz hemsıre kolonya sürün soğuk uygulayın demıstı bıkac gunde gectıydi cok ellemedım🌺
ceren0734 AselBebekveAnnesi çok normal endişelenme bizde de aynısı olmuştu 2 3 gün hatta yumruk gibi şişti ve kızarıktı ben götürüp sormuştum önemli degil demişlerdi temiz tut yeterli geçmiş olsun