Seher11 Merhaba hanımlar. Kızım 28 aylık çişi öğrendik 10 gündür bezlemiyorum hemen hemen ancak tuvalete kaka yapmıyor. Ayakta küloduna yapıyor saklanarak . Farkettiğimde götürüyorum ancak ıkınmıyor bile. Neler yapabilirim bu konuyla alakalı uzun bir süreç mi? Çocuk gelişin uzmanıyla da görüştüm ekstra neler önerirsiniz?
3kedili2bebekli Seher11 bu bebekten bebeğe değişiyor bence oğlum 1.5 ay cidden hiç yapmadı tuvalete kızım yapıyordu şimdi kızım yapmıyor oğlum tuvalete yapıyor bu biraz daha zamana bırakılan bir şey zamanla öğrenecek siz hiç kizmadan güzelce anlatin ben kaka yaptıkları saatlerde özellikle goturtup tuvalete yapmaya teşvik edip sonra ödül veriyordum
gulecer Seher11 kızım 31 aylıkken eğitim verdim çiş gece ve gündüz güzel hiç kaçırma yok. Şuan 33 aylık, 2 aydır kakalar külota😫 Neler yaptım ödüller, kitaplar, danslar, balon şişirtmeler… Artık kabullendim zamanla geçecek. Ama çok çok sinir bozucu çokkk
Seher11 simseklivekalpli çişi öğrendi günde 1 kere falan kaçırıyor ama söylüyor bezlemiyorum. Geceyi de dün bıraktık gece kaldırdım 2 kere ıslatmadı altını