Kızlar oğlum 4 aylık daha önce de post açmıştım oğlum neydeyse son 2 aydır zorla mama içiriyorum diye denemediğim biberon kalmadı bugün lansinoh aldım yine aynı mama da denedim Aptamil Bebelac ama yok bu bakkal biberonu denilen şey ne Allah için biberonu tutmuyor uykusunda içiriyordum artık ona da zorluyor almıyor kendimi çok kötü hissediyorum artık bütün dengem bozuldu mental olarak iğrenç bir haldeyim mama içmiyor ona bişey olacak diye ödüm kopuyor ne olur nasıl düzeltebilirim bilmiyorum sadece mama ile besleniyor sütüm yok