Doktorumuz ventolin ve klamer verdi 3 gündür kullanıyoruz fakat çıkaramıyor balgamı kızım cok zorlanıyor kıpkırmızı oluyor tıkanıyor aklım çıkıyor hiç nefes almayacak diye ağlıyor canı yanıyor 2 ay 27 günlük doktorumuz burnunu açık tut dedi sürekli temizliyorum ama tıkalı genzi de nezle gibi birazda. Başka doktora randevu aldım yarına napacağımı şaşırdım artık uyguladığınız başka bişey var mı sizin kızlar cok zor durumdayım onu böyle gördükçe mahvoluyorum.