alpaslanmom_ bsr9 haha evet normal oğluşun beyaz tenli çünkü benim oğlumda böyleydi kolu bacakları şuan 12 aylık döküldü hep
bsr9 alpaslanmom_ 12. Aya kadar uzamıyor mu tras etmek zorunda kalmayalım 😁 cok şapşal duruyor inşallah hemen dökülür
alpaslanmom_ bsr9 yok uzamıyor öyle kalıyor merak etme dökülüyorlar benim oğlumun bacakları bildiğin epilasyonluktu şimdi bir tane yok :)
bsr9 yagizmomyy25 etrafımdakilerde hic görmedim belki de bu kadar dikkatli bakmadım bilmiyorum görünce sasirdim. Erken çıkmış 🙂
Nikita bsr9 e tabi. Doğar doğmaz bıyıkları çıkmasa 2-3 yaşta nasıl ergen ergen ağzımıza s*çacaklar 😂😂
dkkk Benim bebeğim 3 aylık onunda bıyıkları var bir aylıkken çıktı emzirirken cımbızla alasım geliyor 🤣🤣